Cijene
Sve cijene su navedene u eurima (€) i kunama (kn) s uključenim PDV-om.
Cijene vrijede u trenutku naručivanja, u slučaju da se cijena tijekom narudžbe promijeni prodavatelj će o tom prethodno obavijestiti potrošača. Zadržavamo pravo na pogreške, u slučaju pogreške bit ćete obaviješteni.
U rijetkim slučajevima, zbog tehničkih nesavršenosti sistema, moguće je da naručeni artikl nije više dostupan. U takvim slučajevima ćemo vas obavijestiti u najkraćem mogućem roku da artikl nije dostupan te vam odmah vratiti uplaćena sredstva ili otkazati narudžbu.
Za sve dodatne informacije o proizvodima koje nisu navedene na web stranicama, molimo da se obratite na mail “info@opgpocedulic.hr”.
Primjedbe i prigovori
Sukladno čl. 10 Zakona o zaštiti potrošača, Prodavatelj Vam omogućuje da svoje pisane prigovore vezane uz web kupovinu šaljete na e-mail: info@opgpocedulic.hr ili putem pošte na adresu: OPG Pocedulić, Varaždinska 67, 42000 Gornji Kućan. Na sve primjedbe i prigovore Prodavatelj će odgovoriti najkasnije u roku od 15 dana od dana zaprimljenog prigovora.
Neizvršena isporuka i povrat robe
Prodavatelj, u dogovoru s kupcem, robu šalje vlastitom dostavom ili dostavnom službom. Kupac svojim potpisom na otpremnici potvrđuje da je robu preuzeo. Prilikom preuzimanja molimo temeljito pregledati robu radi eventualnih oštećenja u transportu, te molimo da nas ukoliko primijetite oštećenja kod preuzimanja odmah kontaktirate. Naknadne reklamacije na oštećenja ne uvažavamo.
Ukoliko kupac (ili primatelj naveden u narudžbi) ne želi preuzeti pošiljku od dostavljača, ili nije zatečen na navedenoj adresi, pošiljka se vraća prodavatelju.
U tom slučaju, taj kupac/primatelj će biti u mogućnosti preuzeti i platiti navedenu (kao i svaku slijedeću narudžbu) isključivo na adresi OPGa uz prethodno podmirenje troškova dostave.
Povrat robe
Potrošač ima pravo na povrat robe prodavatelju nakon dostave bez nadoknade ukoliko mu je isporučena roba koju nije naveo na narudžbenici te ukoliko je proizvod čist, neoštećen i nekorišten. U dogovoru s kupcem, proizvod se zamjenjuje ispravnim.
Ukoliko potrošač utvrdi da je naručio pogrešnu dimenziju, proizvod je moguće zamijeniti samo u slučaju ukoliko je proizvod čist, neoštećen i nekorišten. U ovom slučaju naplatit će se ponovljena dostava.
Potrošač je obvezan izvršiti povrat robe bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od kada je obavijestio trgovca o jednostranom raskidu ugovora. Nekorištenu robu (dokaz o nekorištenosti je da roba nije otpakirana) potrošač je dužan vratiti u roku od 14 dana nakon što je trgovaca obaviješten o odustajanju. Potrošač je obvezan snositi izravne troškove povrata robe te je obvezan odgovarati za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje njezine prirode, obilježja i funkcionalnosti (osim ako trgovac nije obavijestio potrošača o njegovu pravu na jednostrani raskid ugovora).
Nije moguć povrat robe koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za vraćanje. (Zakon o zaštiti potrošača Članak 86., točka 5)
Nije moguć povrat robe rađene po specifikaciji potrošača odnosno one koja je jasno prilagođena potrošaču. (Zakon o zaštiti potrošača Članak 86., točka 3)